Jag trodde inte mina ögon???

Hej
Jo så här var det, matte skulle iväg till frissan å göra sig fin. Tur man slipper sådant, vi labradorer har ju ett naturligt fall, dessutom så har jag en så fin brun färg (Tur ska man ha....)
Denna gången gick hon iväg med glimten i ögat och så lite utmanande till mig, "Vänta bara tills jag kommer hem, då kommer ALLA att se vem som är matte till Lizzy.....Jag fattade faktiskt, ingenting. Efter mycké längre tid än vanligt kom matte hem från frissan, och gissa vad??? HON HADE FÄRGAT HÅRET "LABRADOR-BRUNT", Jag trodde inte mina ögon och för en liten stund så var jag på väg att svimma!
.

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej Lizzy! Tänk vad fina ni är nu, du och matte!Det är jättekul att läsa om dig och din familj.Härligt att du äntligen fick bada häromdagen. Kram från din "bästaste" faster.

2010-06-05 @ 09:49:08
Postat av: Annemarie Enders

Hej Lizzy! Du är en vacker hund och klok.

Vi ses snart, Anne och Katja.

2010-06-20 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0