Saft och kex, det ska bli utflykt!

Jippie, picknic!!! Matte packar picknickorgen och husse fixar med leksaker, mm - Vi ska på utflykt! Matte riktigt tindrar med ögonen (efteråt så förstod jag att hennes förväntan också bestod av bus), "Nu kan vi sticka" säger hon och är så otålig att hon hoppar. Efter nästan en timmes kämpande med sök å hit å dit...oj oj att man orkar, MEN DET VANKAS JU SAFT & KEX! Äntligen nu dukar de upp, kaffe å goa mackor till herrskapet och.....och....jag trodde inte mina ögon. För det första så fick jag inte någon saft, utan VATTEN, och sen, DET VÄRSTA, kex, jo nog fick jag kex alltid, HUNDKEX! Å vad dom skrattade åt mig, fy katten, så besviken har jag väll aldrig blivit.
.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Underbar blogg!

2010-06-08 @ 18:40:07
Postat av: Lizzy

Tack så jättemycké, det värmde verkligen i mitt hundhjärta....sprid den gärna till dina kompisar/ Lizzy

2010-06-08 @ 19:03:58
URL: http://soknosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0