Jag älskaaar att bada!!! UNDERBART

Nu har jag hämtat mig från det omtumlande veterinärbesöket, och gissa vad vi gjorde igår?
Jag hade faktiskt gett upp hoppet, jag trodde inte jag skulle få simma förrän den 15:e september igen.
"Förbjudet för alla hundar, att överhuvudtaget, vara på stranden", än mindre bada, fy f-n.
Diskriminering, kallar jag det, ALLA FÅR BADA utom jag, DET ÄR ORÄTTVIST!!!
Nu planerar min husse & matte en kupp, en mörk och regnig natt så ska de smyga ner till havet å sätta upp en NY SKYLT med texten "Detta är ett hundbad - Ha en trevlig dag".
.... fortsättning följer, MÅSTE UT Å PINKAAA!!:::
Åååå, det var skööönt. Nu åter till gårdagens underbara dopp.
På eftermiddagen så tog vi vår lek och träningsrunda, övning av olika kommandon (HIT & DIT, du vet) och sök, mm---TRODDE JAG. Surprise, surprise, det blev BAD istället....Jippie, helt otroligt skönt, kolla in bilderna nedan.
De hade hittat en liten, liten badsjö eller damm kanske det heter (UTAN FÖRBJUDET SKYLT).
.
................ .................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0