Jag flyyyger..........

Jo så här var det...först skulle jag bli vaccinerad, fråga mig inte mot vad, 1-års eller nåt. Sedan kom det värsta eller ska jag kanske säga det konstigaste. Jag fick en spruta till, å tro de eller inte, men nästan direkt så började jag flyga, hade jag fått vingar, eller??? Först var det helt underbart, jag jagade fåglar uppe i himlen, jag flög ikapp jättesnabb rådjur, ja jag var faktiskt OÖVERVINNELIG. Sen, utan förvarning så sov jag, jag SOV SÅ DJUPT och inte kommer jag ihåg något mer av mina vingar och flygningar. Då jag vaknar så hör jag någon prata om besked om ca 2 veckor..."då får vi veta om hennes höfter är A, B, C, bla bla bla", jag fattar ingenting. Nu till det värsta, jag skulle resa mig för att gå till bilen, det gick inte först, sedan vinglade jag fram som om det var första gången jag använde benen. Då kom jag ihåg mina vingar, jag hade nog flugit så mycket så att benen fortfarande sov.
Resten av kvällen så SOV JAG, och på min tass låg Sven, som pussade mig ömt och kärleksfullt, GODNATT ÄLSKLING.
Vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0